ДОСТАВКА
Ако поръчката Ви е направена преди 14.00 часа, ще я обработим и изпратим:
- слънчеви очила и диоптрични рамки – същия ден
- диоптрични очила – до 2 работни дни, освен в случаите, когато стъклата изискват по-дълъг срок на доставка (в тези случаи срокът е посочен на всеки модел стъкла).
Подробности за доставките вижте ТУК.
Има случаи, когато стъклата по рецептата и избраната рамка не се комбинират най-оптимално за Вас. Тогава някой от нашите оптици ще се свърже с Вас за уточняване на поръчката.
ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА
Надяваме се, че ще бъдете доволни от пазаруването си в optistudio.bg. Все пак, ако по някаква причина решите да се откажете от покупката си, можете да го направите до 14 дни от получаването на стоката, като ние ще възстановим платената сума при следните условия:
пълно възстановяване – всички слънчеви очила от раздел „Стандартни слънчеви очила„; всички рамки (без стъкла).
частично възстановяване – Освен в случаите на основателна рекламация, не можем да възстановим сумата за стъкла. Имайте предвид, че когато поръчвате очила (с изключение на стандартните слънчеви очила), Вие не поръчвате готов продукт, а очилата се изработват специално за Вас със стъкла с посочени от Вас параметри (рецепта) и не могат да бъдат използвани повторно. Такива поръчки попадат в раздел „стоки, изработени по поръчка на потребителя“ (по смисъла на Закона за защита на потребителя) и за съжаление не подлежат на връщане (моля, виж чл. 57. алинея 3 от Закона за защита на потребителя). Въпреки това, Оптистудио ще възстанови сумата за рамка.
Непокътнато състояние – Когато ни върнете продукт, той се инспектира и следва да няма следи от употреба, да бъде в оригиналните си опаковки, с всички прикачени етикети, стикери, прилежащи сертификати за автентичност или гаранция на производителя, оригиналните опаковки на стъклата (прилагат се към поръчката), калъфи, бърсалки или други придружаващи артикули, които не са закупени отделно, но са били част от доставката.
Процедура по възстановяване на пари няма да бъде започната, ако някое от тези условия не е спазено. Моля, имайте грижата да върнете стоката в подходяща и сигурна транспортна опаковка, тъй като няма да можем да поемем щети вследствие на необезопасен транспорт.
Транспортните разходи по връщането на продукта е за сметка на клиента.
РЕКЛАМАЦИЯ
За основателна рекламация се считат следните случаи:
- относно изработката на очилата – Отклонения на изработката на очилата от данните на рецептата за стъкла – диоптри, цилиндри, градуси или междузенична дистанция. Ако не сте посочили междузенична дистанция, очилата ще се изработят с PD 64 по подразбиране.(При центриране се допуска до 3 мм техническо отклонение от посочената в рецептата междузенична дистанция (PD) и до 5 градуса при астигматични стъклал Тези отклонения няма да се отразят на зрителния Ви комфорт)
- относно стъклата и рамките – Производствени дефекти по стъклата или рамката, които не са причинени от употреба или невнимателно третиране на очилата. Виж гаранционните условия за стъклата. Виж гаранционни условия за рамките и за кои модели се отнасят.
- Сгрешена поръчка – продукт, чийто модел не отговаря на направената от Вас поръчка.
За неоснователна рекламация се считат следните случаи:
- Продуктът има повреди, причинени от употреба – упражнен натиск, надраскване на повърхността на стъклата или рамката, деформация или счупване на рамката (напр. при изпускане, сядане и т.н.), счупване или спукване на стъклата.
- Продуктът има повреди, причинени от външна намеса, напр. опит за ремонт на очилата.
Можете да предявите рекламация до 14 дни от получаването на продукта. За стъклата и рамките с посочена гаранция от производителя може да предявите рекламация в срока и при условията, посочени в гаранционната карта.
Транспортните разходи по връщането на продукта е за сметка на клиента до изясняване на основателността на рекламацията.
След констатиране на основателност на рекламацията, ще възстановим транспортните разходи. Ще приведем очилата в съотвествие с поръчката и ще Ви ги изпратим отново, за наша сметка.
При неоснователна рекламация, доставката до нас и обратно към клиента остават за негова сметка.
В случай на рекламация, моля, свържете се с нас.
Важно! За да сте сигурни, че очилата ще служат добре на очите Ви, моля проверявайте внимателно данните от рецептата, преди да направите поръчката. За допълнителна сигурност, прикачете копие от рецептата. Ако имате колебания, пишете ни или се свържете с очния си лекар.
Съветваме ви да поръчвате очила по рецепта не по-стара от 2 години.
Никога не поръчвайте очила по рецепта, изписана за контактни лещи.
Преди да потеглят към Вас, очилата Ви минават през качествен контрол от нашите оптици и се проверяват за спазване на посочените в рецептата параметри, както и за непокътнатост на изработените стъкла (липса на механични дефекти).