Всички стъкла с антирефлексни покрития са с 2 г. производствена гаранция за покритията.

Гаранцията покрива:
Видими или скрити дефекти по стъклата в резултат на производствени грешки – напр. нарушения в слоевете на покритието под формата на бели петънца по краищата на стъклото или по цялата му повърхност, стичане на „капки“ от покритието по-големи от 3 мм., разделяне на слоевете и др.

Ако възникне гаранционна ситуация, свържете се с нас – ще помолим да ни изпратите очилата (стъклата не трябва да демонтирани от рамката и трябва да са придружени с оригиналните пликчета на стъклата, гаранционната карта и касовата бележка). При одобрение от производителя, ще Ви дадем инструкции за следващите стъпки. Производителят ще замени безплатно стъклата със същата диоптрична стойност (диоптри), с които са поръчани.

Гаранцията не покрива:
Недостатъци на стъклата, причинени от неправилна употреба напр. драскотини по двете повърхности на стъклото (предимно по предната), причинени от механично въздействие; дефекти вследствие на стандартно износване; протриване на покритието при носене на главата или врата, при почистване с хартиена кърпичка/плат и при съхранение без калъф или на висока температура (над 60°C напр. в колата през лятото).

Искаме очилата да Ви служат дълго, затова се запознайте подробно с начина, по който да се грижите и използвате стъклата си – виж Указания за поддръжка на очилата.