Уважаеми клиенти,
Може да върнете или смените всеки продукт безпроблемно:
Срок
Имате право да го направите до 14 дни от датата, на която сте го получили. Необходимо е да сме получили продукта обратно до 14-ия ден или датата от клеймото от пратката да е не по-късна от изтичането на този срок.
Възстановяване на пари
Ще получите обратно 100% сумата за рамки, слънчеви очила или аксесоари за очила. Диоптричните очила са стока по смисъла на чл. 57. ал.3 от Закона за защита на потребителя и попадат в раздел „стоки, изработени по поръчка на потребителя“, като в този случай също ще възстановим 100% от сумата за рамка.
Парите Ви ще бъдат възстановени до 1 седмица, след като получим обратно стоката. Плащането ще бъде извършено по същия метод, който сте използвали при плащане на поръчката си. Сумите, платени с карта се възстановяват по същата карта, с която е било извършено плащането. Пратките към нас не изпращайте с наложен платеж!
Условия за връщане или смяна на продукт
- Когато ни върнете продукт, той се инспектира за следи от употреба и трябва да бъде в оригиналните си опаковки, с всички прикачени етикети, стикери, прилежащи сертификати за автентичност или гаранция на производителя, оригиналните опаковки на стъклата (прилагат се към поръчката), калъфи, бърсалки или други придружаващи артикули, които не са закупени отделно, но са били част от доставката. За съжаление, процедура по възстановяване на пари не може да бъде започната, ако някое от тези условия не е спазено. Моля, имайте грижата да върнете стоката в подходяща и сигурна транспортна опаковка, тъй като няма да можем да поемем щети вследствие на необезопасен транспорт.
- Рамки за очила подлежат на връщане или замяна, само ако не е правен опит за монтаж на стъкла в друга оптика. Веднъж приета за монтаж на стъкла в друга оптика, отговорност за рамката и монтажа поема другата оптика. Поради това препоръчваме да поръчате изработка и монтаж на стъклата също при нас, за да поемем гаранция за монтажа.
- Ако рамката е купена от optistudio.bg и ни я изпратите впоследствие за монтаж на стъкла, поемаме изцяло гаранцията за монтажа и рамката (в случай на счупване на рамката по време на монтаж при нас, поемаме изцяло за наша сметка подмяната на рамката с нова или възстановяваме парите за нея, ако моделът е вече е изчерпан).
- Транспортните разходи по връщането на продукта е за сметка на клиента, освен в случаите на основателна рекламация. Вижте кои са те в част Рекламация.
Моля, попълнете и изпратете формуляра по-долу, след което на посочения е-адрес ще получите инструкции как и къде да изпратите очилата.
Моля, не изпращайте очилата, преди да попълните този фомуляр, тъй като няма да очакваме пратката Ви и тя няма да бъде приета и обработена!